Darts Magazine

Als 'Barney' voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis wereldkampioen wordt, groeit de populariteit van darts in een ongekend tempo. Er ontstaat een ware hype en dat biedt commerciële mogelijkheden om aan te haken. Zo wordt het idee om het glossy Darts Magazine te maken geboren. Om dat te kunnen doen, is de samenwerking aangegaan met Ad Schoofs, de toenmalige manager van Barney en organisator van de grote Grand Slam Darts-toernooien in Nederland.

Het Darts Magazine beleeft een florissante introductie. Het glossy magazine wordt zeer gewaardeerd door de fans en de bezoekers van de dartstoernooien. Elke 2 maanden verrast de uitgave met mooie achtergrondartikelen, kijkjes achter de schermen van de professionele dartwereld, interessante interviews, toernooiverslagen en een vooruitblik met invulbaar speelschema van het volgende grote toernooi. Ook heeft elke uitgave altijd een losse poster van één van de darters. 

Mede dankzij een grote media-aandacht voor de (inter)nationale dartstoernooien en het Darts Magazine op SBS6 en dankzij de bijzondere verkoopinspanning van alle Bruna-vestigingen in Nederland groeit het magazine al snel uit tot de meest toonaangevende op dit gebied. Darts Magazine is inmiddels verkocht aan een grote uitgeverij die gespecialiseerd is in sportbladen.